12 липня, 08:15

Доступні авто та наповнення Держбюджету: Почапський пояснив, що для цього потрібно




Створити умови для заходження в Україну іноземних автовиробників та запустити вітчизняне виробництво не менше ніж 50% комплектуючих. Це надасть робочі місця українцям, наповнить Держбюджет та відкриє українцям можливість придбати доступні авто. 



В цьому переконаний один з лідерів партії «ВОЛЯ» Олександ Почапський, інформує прес-служба партії «ВОЛЯ». 



""Потрібно потерпіти", - сказав новообраний президент України Володимир Зеленський власникам автомобілів з іноземною реєстрацією і навіть сказав, що терпіти потрібно аж допоки не зміниться парламент. На жаль, Президент не сказав як буде вирішуватись проблема розмитнення авто новообраною владою», - повідомив він на своїй сторінці у Фейсбук. 


Він зауважив, що цю проблему євроблях створила попередня влада Порошенка: спочатку дали можливість завести в Україну більше мільйона автомобілів , а потім прийняли закони, за якими розмитнення в рази перевищує вартість самого авто. 



«Прийняття цих законів пояснили так: по-перше, потрібно "залатати дірку" в пенсійному фонді і почали "латати", здирницьки стягуючи з власників авто кошти під загрозою величезних штрафів; по-друге, потрібно захистити вітчизняного виробника. Перший аргумент, яким так пишалась Южаніна, є прямим шахрайством. Це все одно, що купити в магазині продукти і почути на касі, що ти маєш сплатити в рази більше грошей, щоб покрити в магазині нестачу», - зазначив Почапський.



Щодо другого аргументу, як зазначає Олександр Почапський, своє слово сказав Укравтопром: всього з початку 2019 року в Україні було виготовлено 2949 од. автотранспортних засобів або на 24% менше, ніж за перше півріччя минулого року; легкових автомобілів – 2532 шт. (-24%); комерційних – 21 шт. (-81%); автобусів – 396 шт. (на 1 шт. більше ніж за апмр).

«Результат очевидний - драконівські закони не допомогли. Причому, ми маємо розуміти, що всю статистику по легкових автомобілях формує великовузлове складання заводу "Єврокар". А це не виробництво, це складання завезених вже зібраних частин автомобіля», - наголосив політик. 


Він пояснив, як можна вирішити проблему та наголосив на необхідності розбудови автовиробництва в Україні. 



«Діалог з владою, як ще з існуючою, так і з майбутньою, має бути такий - спочатку приберіть корупційну складову під назвою "відкат", створіть умови, щоб іноземні бренди та інвестиції зайшли в Україну (такі як Мерседес, БМВ, Фольксваген, Тойота й інші). Дайте можливість запустити вітчизняне виробництво не менше ніж 50% комплектуючих, що дасть можливість отримати ліцензію і технологію українському підприємству з іноземним капіталом, надасть робочі місця українцям, поповнить бюджет України вагомими коштами з податків, дасть експорт - і українці отримають якісні сучасні автомобілі по доступній ціні. І тоді ми зрозуміємо, що держава захищає!», - акцентував Почапський.



«До речі, варто звернути увагу владі, що першим тестовим показником щодо інвестиційного клімату в країні є наявність інвестицій і виробництва відомих автомобільних брендів, адже їм вигідно заходити на новий ринок в нову країну, де є недорога робоча сила. І такі пропозиції були і є. Чому ж не заходять??? На це питання ви всі, мабуть, знаєте відповідь - ПОТРІБНО ПОТЕРПІТИ!», - зазначив політик. 


Він впевнений: допоки цього немає, потрібно ухвалити закони Юрія Дерев'янка №9518, 9519 щодо 10% розмитнення авто.